joi, 25 iunie 2009

Bologna, 24.06.2009, 22:25

Bologna, 24.06.2009, 22:25

Bun gasit, tuturor!Zi grea pentru noi. Am inceput ziua cu incercarea, la insistentele parintilor de a ne aseza in fundulet pe marginea patului, au inceput dureri crancene, si pana am sunat dupa calmant, pana l-au preparat, parca ar fi trecut o eternitate. Tare rau i-a fost. Dar dupa ce si-a facut efectul calmantul, a venit fizio si s-a mutat dintr-un pat in celalalt. Singur, nu a vrut nici un ajutor. Plange zilnic ca vrea acasa.Dupa pranz, s-a ambitionat el, si s-a ridicat in fundulet vrand sa se dea jos din pat si iar dureri mari, mari de tot. Printre urlete, cand nu bea apa, s-a intors spre mine si mi-a spus ca "Dumnezeu este cu mine" si a inceput iar sa tipe, iar apoi mi-a mai spus ceva ce nu voi uita niciodata: "te iubesc mult, tati". Dupa experienta asta am vorbit cu toata lumea si acum ii fac din 4 in 4 ore calmant, asa ca nu-l mai doare. Maine ii repeta analizele de sange si radiografia toracica. Acum tocmai s-a trezit si vine asistentul sa-i ia tensiunea, pulsul, temperatura,... nu le stiu pe toate.Dumnezeu sa ne apere pe toti!

Catalin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu