marți, 16 februarie 2010

In Germania

De la ultima bucurie s-au mai intamplat multe, bune si rele. Nu vreau sa le pun in balanta, pentru ca vreau sa ma gandesc la bune. Doar ca boala asta nu prea ma lasa sa ma linistesc. Am terminat citostaticele. Uraaa!!! De cand nu am mai scris eu aici a aparut o problema care ne framanta, iata si acum: "un punct" pe una dintre coaste, ramas se pare de la operatie. Am mai fost o data in Italia, ne-am intors si cum nimeni nu ne-a lamurit inca ce inseamna acel "punct", am fost nevoiti sa plecam iar in lume. Nu vreau sa va mai povestesc si de durerile din ultima vreme, care i-au speriat pe ai mei... ca de mine ce sa mai zic. Asadar suntem acum in Germania, la Munich Municipal Hospital Group. Este o clinica unde ai mei au fost indrumati de dna. doctor Milcu (intotdeauna aproape de noi). Aici urmeaza sa fiu inainte de toate examinat, iar apoi, daca va fi nevoie (poate am noroc sa nu fie), sa raman si pentru un tratament cu nu stiu ce tehnologii de ultima generatie (Novalis, cred ca se cheama). Sa scapam odata si de "punctul" asta care nu ne da pace si gata. Vreau sa reintru intr-o viata normala.
Voi mai reveni cu vesti indata ce vom avea si ne rugam cu totii ca ele sa fie bune. Stiu ca si voi toti care ne sunteti alaturi asteptati acelasi lucru si pentru asta iar va multumim.

Din Germania, de unde vreau sa vin repede acasa, v-a scris cu mult drag si cu multa speranta,

Al vostru,
Andrei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu