miercuri, 13 mai 2009

La scoala cu cealalta familie a mea

Sunt inca la spital. Saptamana asta mai am si pe urma fac iar pauza doua saptamani pana la urmatoarea serie de citostatice.
Week-end-ul trecut am dat o fuga acasa, pentru ca analizele si doamna doctor mi-au permis, cu conditia ca marti dimineata sa fiu inapoi pentru continuarea tratamentului. Doamna invatatoare, venita in vizita pe la noi, ne-a sugerat sa trec si pe la scoala un pic, pentru ca revederea colegilor si prietenilor mei imi va face bine. Dansa avea dreptate. Ma cunoaste foarte bine. Vreau sa va spun ca e mereu prezenta, cu tot sufletul, gata oricand sa ma ajute, sa ma incurajeze, ma asculta si eu o ascult si simt cat de aproape imi este. Nu stiu cati copii au parte de o asemenea invatatoare.
Asadar, luni dimineata s-a intamplat asa:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu