miercuri, 17 iunie 2009

Vesti de la Catalin (tatal lui Andrei)

"Buna tuturor! Luni am ajuns dupa un zbor in care l-a durut capul si a varsat. Marti dimineata ne-am prezentat la 7.30 la spital. Scurte formalitati si ne-au si dat camera. Are vreo 50 de m patr doua paturi, 2 tel si m-au lasat si pe mine sa stau cu ei. Asa ca am anulat rezervarea si m-am intors la spital. Marti a mancat bine. Apoi plimbare cu patul la radiografie, tomografie si ecografie unde l-au tatuat, marcând locul unde vor taia. Astazi a mancat bine dimineata, si pt ca s-a sters din tatuaj am mers iar la ecografie, unde de data asta a desenat chirurgul. Ii scoate o bucata f. Mare, si baga placi de titan, la care va trebui sa lucram iar in cativa ani. L-au chinuit sa gasearca o vena. Inclusiv la femur au incercat. Pana la urma a reusit tot chirurgul la manuţă. Dupa ce ne-am certat de la mancare am coborat la magazin la parter. In scurt timp a obosit si l-am carat in brate pana la camera. Acum am inceput pregatirile pentru operatie. Acum ne chinuim sa facem treaba mare. Sunt probleme cu internetul, o conectare ma costa 1 euro."
Randurile astea le-a trimis tatal lui Andrei din Italia, unde s-au internat marti dimineata la clinica din Bologna. Astazi, joi, urma sa fie operat. Voi atasa tot ceea ce aflu despre ei, desi comunicam foarte greu.
Noua, tuturor, nu ne ramane decat sa inaltam noi rugi pentru acest pui de om, sa renuntam la ingerii pe care-i avem in preajma si sa-i trimitem pe toti acolo.
Doamne, apara-l si ajuta-l sa treaca si de acest pas greu! Intareste-i pe ai lui, spre a fi cat mai limpezi si mai puternici cu putinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu