miercuri, 14 aprilie 2010

Da-i, Doamne, sanatate!

Buna seara,


Astazi am inceput chimio, dupa ce ne-au pus sa semnam 2 pagini privind riscurile si efectele care pot aparea in timpul chimio si dupa. Problema a fost ca ne-au adus documentele in germana, la ora pranzului, exprimandu-si dorinta sa le citim si apoi sa semnam si dupa aceea vor da drumul la chimio. In fine, ne-am descurcat si de data asta cu traducerea.
Vorbind de Andrei, azi nu a avut o stare prea buna, a fost f. nervos si obosit drept pentru care la ora 18 s-a culcat si l-am trezit noi pe la ora 20 pentru medicamente.
Nu stiu ce sa va mai spun, stiu ca asteptati vesti mereu de la noi.
Acum nu ma mai mira nimic din ce vad aici, deja m-am obisnuit cu oamenii si regulile lor nemtesti. De multe ori nici cuvintele nu-mi mai vin in minte. Nu aud decat glasul rugaciunilor mele catre Dumnezeu si Maica Domnului.
A fost atat de bine acasa incat am si uitat ca Andrei este bolnav, insa aici vad altfel totul. Dar nu mai vreau sa vorbesc despre asta acum.
Va doresc din tot sufletul sa aveti sanatate!

Gilda

Un comentariu:

  1. Or sa treaca si astea. Dumnezeu sa va apere si sa va dea SANATATE!! Pupa-l pe Andrei din partea Martei!

    RăspundețiȘtergere