marți, 27 aprilie 2010

Vesti noi


Buna seara,

Dupa ce trei zile ne-am luptat cu temperatura, azi dimineata rasuflam usurati ca am scapat de temperatura si mai asteptam sa creasca globulele albe ca sa plecam din spital. Dar surpriza... cand i-a verificat temp. in seara asta avea 38,8 si uite asa am luat-o de la cap. A venit doctora si i-a recoltat sange din nou, dupa care m-a avertizat ca-i vor schimba iarasi antibioticul. L-a ascultat si la plamani si mi-a zis ca la plamanul stang se aude ca si cum ar avea o infectie.
I-am spus ca eu nu inteleg de unde schimbarea asta brusca, caci ieri nu se auzea nimic si azi sunt probleme. Maine urmeaza sa-i faca radiografie la plamani. Oricum pentru mine e ceva nou faptul ca il trateaza cu 3 antibiotice diferite zilnic. Nu mai zic de schimbarile care au avut loc pe parcurs. Dar ajung la vorba lui Andrei:" mama, poate sa ma trateze si cu 10 numai sa-mi treaca odata infectia asta sau ce-o fi".
Azi nu a avut o zi prea buna, psihic vorbind, deoarece s-a saturat si plictisit de toate. Nici nu vrea sa mai comunice cu colegii lui, pentru ca, spune el, nu mai au subiecte comune, si cateodata, chiar le considera copilarii. Si fara sa jigneasca pe cineva,cred ca suferinta prin care a trecut l-a facut sa uite ca de fapt si el este un copil.
Eu ma gandesc ca imi doresc doar sa traiasca si nu ma mai gandesc ca si-a pierdut o parte din copilarie, poate cea mai frumoasa. Si nu pot sa zic decat atat:
" De ce Doamne ai lasat bolile la copii?"

Gilda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu