luni, 6 aprilie 2009

Inainte de...



Blogul acesta nu se naste intr-un moment prea fericit, dar eu simt ca el incepe ca semn al unei reusite. Intotdeauna am fost un "personaj principal", asa cum se poate vedea si din cele doua fotografii de mai sus. Eram fie in fruntea sirului, fie in centrul grupului. Acestea sunt poze de la serbarea de anul trecut, alaturi de colegii mei de clasa. V-am spus? Sunt elev in clasa a treia la Liceul de Arta din Ploiesti. Studiez pianul, desi as putea fi descris mai degraba ca un "strengar sef", sau un "sef de trupa" (orice fel de trupa). Imi place sa cant, sa dansez si sa castig concursuri.
Sunt lesinat dupa jocurile pe calculator (jocuri de top, nu ... de "amatori"). Ma rog, in mare cam atat.

3 comentarii:

  1. Exista o comisie la Casa de Asigurari de Sanatate care aproba operatiile "imposibile" in Romania. Trebuie completat un formular si depus dosarul spre analiza tot acolo. Ei asigura toti banii.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cineva mi-a spus ca exista si la Debretin o clinica la care s-ar putea face astfel de interventii, medicii sunt buni, ma gandesc ca e mai aproape..

    RăspundețiȘtergere
  3. Andrei dragule, Te rog sa te faci bine si asta cat mai repede. Eu sunt tot muzician (dirijor) si vreau sa te aud cantand la pian. o rog pe mama sau pe tatal tau sa ma contacteze pe adresa cosminmorariu@gmail.com.
    Dar tu, trebuie sa imi promiti ca vei lupta.Din cate vad eu in poze, esti un luptator mai ceva ca power rangers sau ben10 (stii tu despre ce vorbesc) .....sper ca le-am nimerit! ;) sunt desenele preferate ale baietilor mei.
    Va rog sa ma contactati, si ma rog sa va pot ajuta.

    Cosmin Morariu

    RăspundețiȘtergere