luni, 17 mai 2010

Operatia a decurs bine

La ora 18.30, ora noastra, Gilda imi trimitea sms-ul urmator:

"A iesit din operatie si totul a decurs bine".

Am dat sfoara-n tara cat mi-a stat in putere, iar acum scriu aici pentru cei care asteapta cu sufletul la gura vestile lor, dar pe care nu i-am putut inca anunta. Azi dimineata Gilda imi spusese ca va scrie in seara/noaptea asta si un mail cu detalii, dar nu stiu daca va reusi. Ce era important v-am transmis si voi face tot posibilul sa va transmit si alte noutati de indata ce le voi primi.

Important este ca Dumnezeu e acolo, cu ei, cu Andreiut si EL stie cat si-a dorit copilul acesta sa traiasca. Nu e de mirare ca totul a decurs bine. Ne rugam in continuare Domnului pentru insanatosirea lui totala si definitiva: Doamne, Bunule, apara-l!!!

SANATATE si voua, tuturor!!!

R.

Un comentariu:

  1. Domnul sa va aiba in paza!
    MULTUMIM! ca ne arati cine este puternic peste tot si toate!

    RăspundețiȘtergere