Hristos s-a Inaltat!

"Sunt un invingator" au fost primele cuvinte pe care le-a rostit Andrei cand s-a trezit din anestezie, apoi a adormit la loc. A doua oara mi-a spus: "mi-a fost teama la inceput, apoi mi-am amintit ca Dumnezeu ma iubeste iar eu am credinta in El si nu mi-a mai fost teama de nimic. Dar e greu, mami, ma doare atunci cand respir, e tare greu" apoi a adormit din nou.
La 3 ore dupa ce a intrat in operatie suna telefonul. Cand am vazut numarul de spital imi inghetase sangele in mine. I-am dat telefonul lui Catalin. Si lui ii era teama sa raspunda. Intr-un final raspunde. Era chirurgul care ne anunta ca operatia a decurs ok, fara probleme; i-au asigurat respiratia artificial deoarece plamanul lui stang nu ar fi fost in stare sa preia aceasta functie, fapt care a ingreunat un pic munca chirurgilor dar in final au reusit sa curete plamanul de cei 5 noduli care se formasera. Organismul lui Andrei s-a comportat bine in timpul operatiei si acum urmeaza sa-l inchida. Am rasuflat usurati slavind numele Domnului!
Cand l-am vazut am fost foarte fericita de cum arata si mai ales ca nu era intubat. S-a trezit destul de repede din anestezie.
Ii sopteam la ureche ca este un copil tare bun si s-a intors spre mine si mi-a zis:" nu sunt bun, vreau doar sa merg pe calea cea buna pentru ca am fost pe calea cea rea si stiu cum este. E precum mersul pe role. La inceput trebuie sa te tina cineva de mana si sa te sprijine, iar apoi dupa ce inveti sa-ti ti echilibru si sa mergi drept, alergi."
I-am spus ca eu nu stiu sa merg pe role, sunt la inceput si am nevoie de sprijinul lui. Iar el mi-a spus doar atat: "voi fi mereu langa tine sa te sprijin". Apoi s-a uitat la noi si ne-a zis la amandoi: "Hei, ce-i cu voi? Unde sunt zambetele de pe fetele voastre? Daca sunteti fericiti, de ce nu zambiti?"

Din pacate nu am putut sa stam mai mult cu el deoarece s-a facut repede ora 20 si a trebuit sa plecam. Regulile sunt reguli la ATI.

Multumesc Tie Doamne pentru toate binefacerile de care m-ai invrednicit pe mine azi!

Dumnezeu sa va ocroteasca pe toti!

Gilda