duminică, 21 iunie 2009

Bologna, 21.06.2009, 20:25

Bun gasit, tuturor!

La pranz am petrecut 2 ore impreuna. N-am stiut ca voi avea onoarea asta, dar, aveam sa aflu de abia asta seara, ca noaptea trecuta i-a fost rau, de la 2 pana dimineata n-a mai dormit, nici el nici Gilda. Mi-a spus acum Gilda ca l-a durut, ca i-au facut imediat calmante, dar ca pe urma l-a suparat gatul, etc.
Din acest motiv, al lipsei somnului din noaptea precedenta, mi-a adormit sotia in pauza de pranz si a revenit la post abia dupa 2 ore. Nici o problema, decat ca l-am gasit dormind la pranz si cand s-a trezit mi-a cerut telecomanda patului sa-si mai ridice spatarul, iar eu, speriat de bombe, n-am vrut sa i-o dau, ci i-am zis sa merg sa chem asistentul. Ce suparare, ca n-am incredere in el. Ce planset, ca-i ajunsesera lacrimile pana la operatie. A venit imediat asistentul, si ca ce are, ce-l doare, dar Andrei bocea continuu, rupt de neincrederea mea. Pana la urma i-am explicat asistentului ca vrea telecomanda de la pat, si, foarte natural, acesta i-a inmanat-o. Pustiul si-a ridicat patul pana in pozitia in care respira bine, i-a dat telecomanda inapoi, l-a intrebat asistentul daca-l doare ceva, nu, si a plecat. Si-a ramas Catalin prost, cu copilul uitandu-se la el cu mare regret in ochi, ca tatal lui nu are incredere in el. Mi-am justificat frica patologica pe care i-o afisasem si s-a linistit. Restul celor doua ore au trecut interesant, facand exercitii de maini si respiratie, astfel ca baiatul obosise si tatal ametise (el ameteste din lipsa de oxigen si eu din prea mult oxigen, ca trebuia sa-i fiu exemplu, el se uita la mine cum respir si incerca sa copieze). Ei bine, cu toata sarguinta mea, va rog sa ma credeti ca cel mai bine a respirat in seara asta, cand am venit s-o schimb din nou pe Gilda. Era perfecta, o sinusoida perfecta. Dar dormea.
Cum l-am trezit, s-a stricat respiratia. Da-i iarasi munca cu exercitii, dar nu mult timp, ca i-au aplicat aerosolii de seara, si imediat mi-a adormit. A mancat portia de pure de cartofi din seara asta, adica vreo trei linguri, a baut aproape 1 litru de apa (nu radeti Dna Doctor, ca ieri a baut 300ml) si se chinuie sa tuseasca. Trebuie sa tuseasca pentru a elimina secretiile din plamani, dar il doare cand tuseste. Astazi la pranz a avut o criza de durere. Personalul medical noteaza tot in foaie, acum pe seara m-a intrebat ca ce nota a avut durerea de la pranz? Iar Andrei i-a dat 4-5 (0=lipsa durere; 10=imposibil de suportat).

Restul este in parametrii, dar nu catre maxim, dar nici rau. Chirurgul vrea sa-l tina in continuare pe ATI, nu-i multumit de cat a eliminat din secretiile din plamani. Maine il vede si Profesorul Briccoli si vom sti si noi cursul prognozat al tratamentului. Este foarte slabit, daca ridica de 2 ori mana a obosit, dar facem exercitii. Azi a avut pauza de fizio-terapeuti, insa maine il chinuie iar. Atat pentru azi,

Dumnezeu sa ne pazeasca pe toti!
Catalin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu