luni, 22 iunie 2009

Bologna, 22.06.2009, 17:40

Bologna, 22.06.2009, 17:40

Buna seara,

Va scriu acum pentru ca nu stiu daca o voi putea face diseara, si cred ca pana maine seara nu vom mai comunica decat sporadic prin ceva sms-uri sau mail-uri scurte.
La pranz l-am gasit prost dispus pe Andrei, fara sa fie nervos, ci obosit, cu o stare de disconfort. Se schimba foarte usor starile lui. De abia se trezise, statea intr-o pozitie destul de rea, si parca ar fi fost iar plictisit. Mi-a spus ca are gatul infundat. Eh, cum sa explic asta italienilor. Oricat de simpatic le-ar fi Andrei (pardon, Nicolai – asa il striga asistentii) n-am putut arata altceva dacat sugrumarea. Au inceput sa ma intrebe una, alta, si neintelegand, au inceput sa-l pipaie pe Andrei: aici, sau aici, sau aici – si le-a aratat baiatul unde simte, au facut ei nu stiu ce smecherie si i-a fost mai bine. Fiind eu stresul lui, l-am pus sa exerseze respiratia – nici gand, a inceput sa-mi planga si … m-am lasat eu pagubas. Mai, dar tu ai mancat ceva? Nu, si nu in cuvinte, ci dand din cap. Iar i-am facut morala, ca pana la urma sa-mi zica, numai de-as tacea, ca va manca niste pure mai tarziu. Unul dintre asistenti i-a adus ieri un DVD portabil si filme, asa ca m-a pus acum sa-l instalez. Si cum vazuse ca am vrut seara trecuta sa iau un film din teanc, iar a lasat de la el si am pus filmul ce voiam sa-l vad eu. Realizand dupa vreo 10 minute ca el stie pe dinafara filmul, si ca nu il mai atrage deloc, l-am mai lasat inca vreo 5 minute – asta numai ca el imi povestea inainte ce se intampla in film, astfel vorbind – dupa care l-am schimbat cu "Vanatorul de Fantome", cel pe care voia el sa-l vada, si care-i place tare mult. Si cum m-am asezat dupa patul lui, am zis ca nu vad prea bine si ca nu inteleg, si iar a povestit ce se intampla acolo. Si toate numai ca vazusem ca respira mai bine cand vorbeste – deci nu ca m-a dus pe mine capul ci de frica, pentru ca sunt momente cand respira foarte prost, desi monitorul arata ca se oxigeneaza bine. Si tot in timpul asta am descoperit o basicuta la picior pe care am dezinfectat-o si am facut putina toaleta, si numai ce apare Gilda. Si, spre surprinderea si mandria mea, i-a parut tare rau ca plec, asa ca sper sa stau mai mult in seara asta cu el, fie si daca nu toata noaptea.
Maine avem iar zi lunga, pentru ca il vor anestezia iar ca sa-i scoata drena de la pleura. Anestezistul mi-a spus ca depinde de radiografia de maine dimineata, dar cred ca maine se va scoate. Profesorul Briccoli ne-a trimis mesaj ca sa ne facem bagajul, din punctul dumnealui de vedere, de miercuri putem pleca. Vom "temporiza" insa plecarea ca inca nu l-am vazut nici mergand si nici fara calmante – nici nu stiu ce sa-i dau daca are dureri. Am rugat prietena ce s-a ocupat de bilete la venire sa rezerve pentru vineri. De fapt, acum realizez ca la aceasta companie, cu care zburam, nu se fac rezervari ci doar se cumpara, pur si simplu. Da, trebuie sa sun, sa stabilim detaliile. Pe joi speram sa primim si rezultatul biopsiei, pentru ca Doctorita noastra sa stie ce are de facut in continuare. Asa ca ma retrag acum, ma pregatesc sa merg la el.

Doamne ajuta!
Catalin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu