marți, 23 iunie 2009

Bologna, 23.06.2009

Febra. Dureri in gat de la tuburi si de la operatie. Nu am vesti mai multe. Mijloacele de comunicare dau tot felul de erori. Textul scris de Catalin nu poate fi descifrat. O combinatie de simboluri care probabil spune mai mult. Ce poate fi mai mult decat aceasta fotografie?! Revin cu vestile lor indata ce le voi primi.
Vreau sa postez aici unul dintre mesajele pe care le-am primit zilele trecute si care-i este adresat tot lui Andrei, de la prietena (deja) lor, Roxana Gauianu:
"Te rugam Doamne, vindeca durerea acestui copil ANDREI. Alunga de la el toata boala si toata neputinta. Tu, care esti doctor al sufletelor si al trupurilor, arata si acum puterea milostivirii Tale. Vindeca-l pe el, Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, cu rugaciunile pe care le inalti inaintea Fiului Tau si Dumnezeului nostru.
O, Doamne Iisuse Hristoase, primeste putina noastra rugaciune pentru copilul acesta ANDREI, stinge-i focul ce l-a cuprins, inceteaza-i boala, ridica-l din patul durerii, intru marirea Ta.
Ca Tu esti Cel Care vindeci neputintele, Hristoase Dumnezeule si Tie marire inaltam in vecii vecilor. Amin!"
Azi e sarbatoare. Sa ne rugam din tot sufletul pentru Andrei! Auzi-ne Doamne ruga!

Intre timp am vorbit cu "Dumitrestii" la telefon. Doamne, ce emotie si ce bucurie! M-am conversat si cu Andrei, care mi-a spus ca e mai bine si ca saptamana asta, nu cea viitoare (cum retinusem eu) se intorc acasa. Apoi, din discutiile cu Gilda am inteles ca intr-adevar asa le-a spus Prof. Briccoli, numai ca Andrei trebuie sa se mai intremeze putin, sa poata pleca pe picioare si sa fie in stare sa reziste in sezut cel putin 2 ore cat va dura zborul. In acest sens li se va elibera si o adeverinta, fara de care compania de transport aerian nu-i primeste. Altfel, e bine ca sunt toti trei impreuna, fiindca, asa cum bine s-a inteles din corespondentele lor, cat timp a stat la terapie intensiva nu se puteau reuni niciodata in 3. Cam atat.


Un comentariu:

  1. Andrei,imi doresc din tot sufletul ca Bunul Dumnezeu sa faca o minunte pentru un suflet curat de copil ca al tau!Ai incredere in propriile tale forte,sunt convinsa ca ai o credinta enorma in inima ta micuta!!!

    RăspundețiȘtergere