duminică, 21 iunie 2009

Bologna, 21.06.2009

Bologna,

21.06.2009, 09:40

Buna dimineata,

L-am vazut pe Andrei. Am stat impreuna aproape o ora azi. Foarte mult ne ajuta infirmiera romanca. Pentru ca nu are nici un rol direct in tratamentul lui Andrei, este singura pe care o asculta. I-a explicat ca cel mai bine se ajuta singur, ca daca sta leguma in pat, asa va ramane, i-a spus ca trebuie sa miste mainile si picioarele, si ca trebuie sa incerce sa lase in jos umarul stang. Andrei trebuie sa reinvete sa respire. I-am aratat cum respir eu si l-am invitat sa exerseze. Si a fost foarte cooperant. S-a vazut pe monitor cum respira mult mai bine.
Dupa cateva exercitii cu mainile, s-a plans de ameteli, iar explicatia pe care o gasesc eu e ca nu se oxigeneaza prea bine creierul. Explicatie inginereasca. Voi intreba maine doctorii. Inca o data, tratamentul este super. Astazi inainte sa-i schimbe asternuturile i-au administrat calmante, sa nu-l doara.
Gilda nu se simte prea bine, dar cred ca a fumat cat a fost in pauza, si posibil de acolo sa fie. Restul este in parametrii cunoscuti.
Ma speteste costul internetului prin mobil, iar retele wireless in spital nu gasesc, asa ca in curand voi iesi prin imprejurimi, sa incerc sa ma conectez undeva.
Infirmiera romanca ne tot spune ca orice vrem, sa cerem, dar, dupa educatia primita in tara, noi incercam sa deranjam cat mai putin. Va amintiti ca v-am scris ieri ca asistentul din tura de noapte a zis sa-si faca Andrei nevoile pe el, ca imediat il spala. Va imaginati?
Pacat ca mesajele mele nu ajung unde trebuie, ca nu citesc nici politicienii si nici INFIRMIERELE mesajele mele, si, din nefericire, legea in tara o fac astfel de oameni. Ma invadeaza multe intrebari nascute din comparatii, pentru care gasesc sau nu raspunsurile potrivite. Una peste alta cred ca suntem putin bolnavi noi ca natiune, noi romanii nu mai suntem crestini adevarati. Inainte de plecare stiti ca am cerut Parintelui nostru o slujba de Sfant Maslu, iar unul dintre Parinti exact asta a spus "ca nu mai stim sa fim crestini – sa ne ajutam unii pe altii". Iar va reamintesc ca nu ma exclud. Toate concluziile mele despre romani MA INCLUD si pe mine! Sunt tot roman, ba poate mai rau decat multi altii.

Inca o data, tratamentul este impecabil.

Pe mai tarziu!
Doamne ajuta!
Catalin
21.06.2009 11:45
M-am dus sa ii las un mobil Gildei si era acolo chirurg 3, care a zis ca este foarte important ca Andrei sa tuseasca si sa elimine tot. Ii tot administreaza ceva aerosoli. Restul e bine. Maine il vede profesorul Briccoli. Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu