marți, 9 martie 2010

AZI - operatia la plamanul drept.


Dupa putinele randuri de azi dimineata, dupa rugile tuturor catre Dumnezeu, vestile de seara sunt destul de triste. La ora 5 (17) fara cateva minute sms-ul din Germania spunea ca medicii nu au putut sa-i curete plamanul, deoarece starea lui Andrei nu a permis interventia necesara. Acum este deja la terapie intensiva, iar ai lui nu stiu decat ca trebuie sa astepte sa afle ce urmeaza. Din nou ajungem la gandul ca nu ne putem nici macar imagina ce e acolo, in sufletele lor si singurul lucru constient care-mi vine in minte este ca

NU NE PIERDEM SPERANTA IN DUMNEZEU.

Eu voi fi aici pana tarziu in noapte si va voi da de veste atat cat se va putea afla de la ei.

Da-le Doamne SANATATE!!!


Nelinistile generate de asemenea vesti ne-au framantat pe multi dintre noi continuu de la aflarea lor. Toata lumea se ruga si se intreba: si ce face acum? cand il mai pot opera? ce a insemnat ca nu a rezistat din cauza starii lui? Toti insa s-au ferit sa-si dea cu presupusul. Nu era cazul. Dupa cateva ore bune, in care ne-am tot cautat unii pe altii pe internet si la telefoane, ne-am luat inima-n dinti si am indraznit sa-i apelam pe ei direct (o vreme ezitase toata lumea, caci in situatia lor numai de intrebari si de raspunsuri nu-ti arde). Gilda nu a intarziat sa raspunda:

"Acum plecam de la spital. Va scriu pe E-mail la noapte."
Ce ramane de facut decat sa ne continuam rugaciunile si sa asteptam vestile?! Eu sper sa fiu pe baricade, dar in caz contrar, maine in zori veti avea mesajul parintilor lui Andrei AICI.

Doamne, lumineaza noaptea asta si da-i acestui copil nevinovat SANATATE!!!

ANDREI VREA SA SE FACA BINE!!!
Pana si noi, muritorii de rand am inteles asta, asa ca TU, BUNULE,
aranjeaza sa fie bine, caci puterea si viata TU ESTI!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu