joi, 11 martie 2010

Catalin cu vesti de azi

Acum cateva minute am "vorbit" cu Catalin. Noutatile le gasiti in forma bruta, adica exact asa cum au venit de la el. Pe mine M-AU BUCURAT MULT, chiar daca nu sunt cele mai fericite si chiar daca nu am vrut sa postez (asumandu-mi ca-l supar pe Catalin), cuvintele lui de deschidere. Curiosii le pot gasi la comentarii, asta ca sa stiti starea parintilor. In "egoismul" meu am vrut sa retin doar vestile care arata pasi spre BINE.
Voi iertati-ma si ei sa ma ierte, dar...
Important e ceea ce gasiti mai jos:

a deschis ochii, am stat cu el
andrei s-a trezit azi
si a vrut sa scrie ca este intubat
pana la urma voia sa-i masam picioarele
acum suntem in pauza tehnica de 2 ore
i-au scos drena de la plamanul stang dar zice ca se vede ca si cum ar avea pneumonie
nu inteleg exact ce inseamna
multumim de incurajari, stim ca sunteti cu totii langa noi
pup-o si pe Marta, si zi-i "multumesc" Doamnei Invatatoare
legat de bani
deocamdata mai avem ceva banuti
problema e ca de la o zi la alta se modifica tarifele
si ne este frica sa nu ramanem fara cand vom fi aproape de finalul tratamentului
am dat deja 27000 si inca mai vor 5000 si tot nu stim daca-i tot
cine poate si vrea sa ne ajute poate depune in cont
multumim
deci
starea lui Andrei e ceva mai bine fata de ieri
nu e rezolvat inca dar e mai bine
tre sa se refaca inainte de urmatoarea operatie
care s-ar putea sa fie de paste,nu saptamana viitoare
poate venim o fuga acasa si apoi
vrea muuuult sa vina acasa
ii e dor de Petrica (fratele lui)
si lui Petre de el
ieri ne-a zis Petre ca vrea sa vina la noi ca luni se face 1 luna de cand nu l-a vazut pe Andrei
Luni e mare sedinta sa decida doctorii intre ei ce pot face pentru Andrei si probabil atunci vom sti cat de cat despre cat e vorba.


Iar eu! Ce sa fac daca am primul "drept la replica". Vreau sa-i multumesc MULT, MULT lui Dumnezeu si sa-i mai soptesc o data sa nu il lase pe asta mic si sa-l faca bine. Noi astialalti asteptam. Pentru noi e mult mai usor. Si sa se indure Doamne-Doamne si de bietii asti parinti, ca... vai de ei... si nu mai zicem ca intelegem ceea ce simt, ca HABAR NU AVEM.

P.S. Am postat totul in mare graba, tocmai ca sa afle toata lumea cat mai repede vestile. Nu consider nici acum ca ar fi trebuit sa povestesc eu ce am inteles. Mesajul lui Catalin, chiar daca telegrafic ( nu avea decat cateva minute la dispozitie) si intrerupt pe alocuri de scurte vorbe ale mele, este mai mult decat limpede. La final mi-a spus ca voi mai vorbi cu Gilda in seara asta. Probabil ca, asa cum ne-a obisnuit, vom primi un mail de la ea mai la noapte cand se intoarce de la spital. Cel tarziu maine in zori il veti gasi.
Sa auzim de cat mai multa SANATATE!!!

Un comentariu:

  1. Catalin Dumitrescu11 martie 2010 la 06:03

    Inceputul mesajului de la Catalin: "nu suntem la pamant, suntem sub el"

    RăspundețiȘtergere